- Wellness
- от 31 октомври 2023
„Времето е живот“: кампанията на Novartis Bulgaria, която хвърля светлина върху информираността за рака на гърдата
Информираност, кураж, чувство за общност и състрадание към пациентите с рак на гърдата е в основата на кампанията на Novartis България „Времето е живот“.
„Времето е живот“ е новаторска инициатива, която бе представена този октомври, утвърждавайки се като трайна платформа, предоставяща на българските жени богатство от персонализирана и надеждна информация относно превенцията, новаторските методологии за лечение, медицинските иновации и напредъка на науката в битката срещу рака на гърдата. Надхвърляйки границите на месеца за борба с рака на гърдата, кампанията разширява обхвата си с набор от експертни идеи.
Обединени около експертизата
С решителна позиция по темата зад каузата се обединяват изтъкнати онколози, специалисти по образна диагностика, пионери в психологията, последователи на пациентски организации и дори видни знаменитости, оказвайки своята подкрепа.
На събиетието, което отбеляза инициативата „Времето е живот“, Андрия Томович, генералният мениджър на Novartis за България, заяви: „Всеки миг, всяка секунда е ценна, подчертавайки същността на нашето съществуване. Понякога животът може да изглежда обикновен или труден, но именно изпитания, като коварната диагноза, ни карат наистина да разбираме стойността на всеки миг и да се стремим да ценим времето, с което разполагаме. В Новартис се ангажираме да ценим и празнуваме живота, като си сътрудничим с нашите партньори за постигане на напредък в усилията ни за научни изследвания и разработки в борбата с рака на гърдата."
Трета в мрачната класация
Стряскащата статистика в България разкрива суровата реалност: над 4000 жени годишно се борят с диагнозата рак на гърдата. В световен мащаб ракът на гърдата е най-разпространената форма на заболяването. За съжаление България е трета в мрачната класация на нациите с най-висока смъртност. Средната продължителност на живота на пациентите с рак на гърдата тук изостава от средната за Европа. Тези цифри провокират Novartis да предприеме сериозен дискурс за ранното откриване, повишаване на осведомеността и подчертаване на критичната същност на превенцията.
Човешката история отвъд статистиката
Отвъд клиничните числа се крие богата история от човешки преживявания. Болестта на всеки пациент е уникален разказ, който отеква не само в тях, но и в живота на техните близки и роднини. „Наложително е да признаем ролята на близките на пациентите в този разказ. Перспективата ни обхваща както пациентите, така и техните близки и хората, полагащи грижи за тях. В това колективно начинание, ние от Новартис сме твърдо решени да насърчим информираността, разбирането и подкрепата.", допълни Андрия Томович.
Послание за грижа и единство
Обединителният призив „Времето е живот“ приканва всички да оставят следа в тази всеобхватна история. Основното послание на Novartis България е ясно: в областта на рака на гърдата времето е незаменима валута – както за навременното откриване на диагнозата, така и за последвалата медицинска намеса.
Всички инициативи от информационната кампания, както и публикуваното експертно съдържание под формата на разговори, полезни съвети, широки професионални дискусии и информация по специфични здравни теми са свободно достъпни за всеки в каналите на Novartis България – YouTube, Facebook и Instagram, както и в медийното пространство.
Списанието
Популярно
- от 15 януари 2025
Джинджифилови шотове: новата TikTok уелнес обсесия на 2025 година
- от 15 януари 2025
Нова година, нов UGGS тренд (според Риана)
- от 11 януари 2025