- Тенденции
- от 28 ноември 2020
Ирма Пенюнури
Ирма Пенюнури има дълъг опит във връзките с обществеността и маркетинг в корпоративния, развлекателния и модния сектор. Освен това тя продължителен образователен стаж с бакалавърска степен по политически науки, магистратура по бизнес мениджмънт и докторат по организационно лидерство. Работила е в национални кампании в САЩ като The Obama / Jbalvin Save the vote Initiative: Била е маркетинг директор в кампаниите на Арнолд Шварценегер и Мег Уитман.. Нейните познания и опит с тенденциите в социалните медии и непрекъснато променящата се среда й позволяват да работи за марки от всякакъв вид, особено в модния и латино сектора. В момента тя притежава собствена мултимедийна модна PR агенция Burgerrock Media, списание Burgerrock и е представена в цялата страна в Telemundo, давайки модни критики за червения килим. Родена в Мексико, предприемаческият успех на Ирма я отличава и влияе положително на мексиканската и латино културата. Нейният разнообразен опит и отдаденост при всяка промяна в обстановката я поддържат на върха на нейния занаят през последните десет години.
Продукция: @burgerrockmedia Irma Peñuñuri
Грим и коса: @glowbysusie
Фотография: @lynn_yati
Стил: @posshenko
Креативен директор: Shelly Chen @shellz_zzzz
Координация: Emily Blair Marcus @emilyblairmedia
Списанието
Популярно
- от 27 септември 2024
P Diddy: Арестът, който разкри мрачните тайни на музикалната индустрия
- от 11 септември 2024