- Мода
- от 03 април 2024
Кендъл Дженър в пролетната кампания на Tommy Hilfiger
Динамика и вечна класика, преплетени в емблематичен американски стил
Текст: Кристина Генова
Верен на класическия американски стил, Tommy Hilfiger бетонира своята устойчива репутация, актуализирайки пролетно-лятната си кампания с освежаващи акценти за 2024 година. В сътрудничество със супермодела Кендъл Дженър и нейни близки приятели, естетиката на марката се преражда, смесвайки наследство със съвременен привкус.
Под слънчевите лъчи на Ел Ей, Кендал е лъчисто олицетворение на динамиката, която модният бранд умело препита с вечната класика. Младежката енергия на Дженър безпроблемно се съчетава с етоса на Tommy Hilfiger за предоставяне на емблематичен американски стил. Заедно с приятелите ѝ – музиканта и модел Ебони Райли, модела и певец Фай Кадра, актьора и диджей Травис Бенет, модела и дизайнера Девън Лий Карлсън и приятелката ѝ от гимназията Хана Логан, рисуват пъстра и непринудена картина на жизнения дух на марката.
Тих лукс в най-емблематичните му проявления, колекцията пролет 2024 г. се гордее с изчистени дизайни и изискани лога, преплитайки елементи от американски стил, streetwear и спортни акценти, придавайки модерен привкус. Hilfiger създава универсални модели, идеални за всеки повод.
Артикулите в колекцията отразяват младежка енергия, предназначена да се хареса на Gen Z, предлагайки разнообразни възможности за персонализиране. Сред отличителните черти са вечният тъмносин блейзър и плетивата, подходящи за всеки пол. Класическата риза получава актуализация този сезон, като приканва хората, които я носят, да прегърнат по-просторен силует, съчетан с дънки и бейзболна шапка за съвременен поглед върху „All-American Cool“ през 2024 г. Цветовата палитра остава вярна на характерните за марката червено, бяло и синьо, с допълнителни неутрални цветове и каки за ежедневно носене.
Колекцията е достъпна във фирмените магазини на марката в The Mall, Serdika Center и Paradise Center, а вече и онлайн на адрес: https://bg.tommy.com/en_bg/
Списанието
Популярно
- от 11 септември 2024