- Мода, Fashion week
- от 04 юли 2025
Студио "Fashion Week" представя глобална серия модни ревюта: „Празник на новите дизайнерски таланти в емблематични исторически локации“
Нови имена в модата представят колекции в световни културни и архитектурни символи
Автор: Ани Стоева
Като водеща независима продуцентска компания в световен мащаб, основана от Натанаел Оттоа Галетлоле през 2017 г., Fashion Week Studio с гордост представя предстоящата си серия от световнокласни модни ревюта, с които продължава своята мисия да подкрепя и издига иновативни модни таланти от цял свят. С над 280 организирани събития до момента, компанията се утвърди като надежден креативен партньор, превръщайки смелите визии в незабравими модни моменти.
Ето и част от дизайнерите, които представиха своите колекции с Fashion Week Studio миналата година в емблематичната Villa Erba на езерото Комо по време на Седмицата на модата в Милано, както и в историческия хотел Shangri-La, бивш дом на племенника на Наполеон, по време на Седмицата на модата в Париж.
Munetaka Yokoyama
Дизайнер: @munetaka.yokoyama
Фотограф: @ora.raw Retouching: @taliavalles_
Модели: @vivienne.oesch @samu.vlone @nelaslivkova
Основана през 1963 г. като бутик за шивашки услуги по поръчка, марката MUNETAKA YOKOYAMA се е утвърдила като една от най-уважаваните луксозни къщи за официално облекло в Япония. Известна с изключителната си кройка, висококачествени материи и прецизна изработка, марката съчетава по майсторски начин традиционното японско занаятчийство със съвременната елегантност. Характерна за бранда е употребата на кимоно текстил в смокинги и официални вечерни облекла – символичен мост между културното наследство и модерната мода, който привлича както японски, така и международни клиенти.
Флагманският бутик Atelier ROSSO NERO в квартал Минами-Аояма в Токио, както и бутиците в Йокохама, Нагоя и ателието в префектура Кагава, затвърждават позицията на MUNETAKA YOKOYAMA като водещо ателие за официално облекло в Япония. През 2018 г. основателят Мунетака Йокойяма допълнително утвърждава културната си мисия, като създава Асоциацията за японска култура в официалното облекло, с цел опазване и развитие на традиционната японска формална мода.
Креациите на марката са предпочитан избор на знаменитости и бизнес елита, като редовно се появяват на червени килими и в престижни локации като The Ritz-Carlton Tokyo, The Peninsula Tokyo и Shangri-La Hotel Tokyo. С всяка своя творба MUNETAKA YOKOYAMA преосмисля официалното облекло като вечен символ на елегантност, изкуство и културна гордост.
Khosi Nkosi
Дизайнер: @khosinkosi
Партньор: African Bank @africanbank
Фотограф: @ora.raw
Основана през 2008 г., марката Khosi Nkosi – от корените си в Дърбан до емблематичните подиуми в Милано и Париж – въплъщава духа на съвременната африканска висша мода. Под креативното ръководство на Нобукоси Нкоси и Табо Муквевхо, брандът преплита живи културни разкази в зашеметяващи дизайни, които говорят едновременно за модерност и наследство.
След бурно аплодираната колекция Legacy в Милано, Khosi Nkosi завладя Седмицата на модата в Париж с униформата Frontline, преосмислена като артистично изразно средство. В сътрудничество с African Bank, тази смела инициатива съчетава анкара принтове и плетива с корпоративна елегантност, преоткривайки африканския лукс в професионален контекст.
Удивителният растеж на марката – от студио с четирима души до творчески център с над 40 служители – е истинско свидетелство за дизайнерската ѝ мощ и икономическо въздействие.
Подкрепяна от медийно признание и международни партньорства, Khosi Nkosi продължава да утвърждава африканската креативност на световната сцена, изграждайки мост между традицията и иновацията.
Открийте повече на www.khosinkosi.online и се включете в движението, където живото африканско наследство среща изисканата висша мода.
Lorena Cordero
Дизайнер: @lorenacorderocoutureofficial
Фотограф: @ora.raw
Модели: @chloe4u4ever @djena_IIII
Основана през 2020 г., модната къща Lorena Cordero се отличава със своята дръзка артистичност, скулптурни детайли и силно въздействащо разказване чрез мода. От първите си впечатляващи чанти, които съчетават страстта към фотографията и металната изработка, до признатите ѝ колекции висша мода, Лорена непрекъснато разширява границите на модата, превръщайки всяко свое творение в носима форма на изкуство.
След силно въздействалата колекция „Nyctophilia“, с която закри Седмицата на модата в Париж през 2024 г., Лорена представи най-завладяващата си визия до момента – “LIES and SECRETS”.
Презентирана на 9 март 2025 г. в хотел Shangri-La в Париж, колекцията очарова публиката със своята тъмна романтична естетика и смело изследване на скритите истини. Драматични силуети, прецизна изработка и поетична символика приканват носещия ги да прегърне уязвимостта и мистерията – водещи теми в артистичния свят на Лорена.
С всяка своя колекция Lorena Cordero продължава да гради глобално наследство, основано на безстрашно творчество и дълбоко лична изразност. Нейните дизайни възпяват силата на трансформацията и красотата на себеоткриването, намирайки отклик у онези, които виждат модата като проява на вътрешната си сила и индивидуалност.
Saikouchiku
Дизайнер: @saikouchicku.co.jp
Фотограф: @ora.raw Ретуш: @cherryk_fws
Модели: @mollah_oma_ @tam_oswald
Saikouchiku изгрява от авангардната сцена на Токио като дръзко присъствие, което преосмисля границите на съвременната мода. Вдъхновен от философията на „реконструкцията“, брандът разчупва конвенционалните силуети, за да създаде смели, свободни форми, които изразяват постоянна еволюция. Всяка дреха е носимо произведение на изкуството, съчетаващо неочаквани материи, многопластови текстури и драматични обеми, които оспорват статуквото и възхваляват индивидуалността.
Под визионерското ръководство на своя основател, Saikouchiku преобразява традиционната японска естетика във футуристични модни изказвания, вплитайки културното наследство с бунтарски дух. Последните им колекции, представени по време на Седмицата на модата в Париж с участието на Fashion Week Studio, впечатлиха публиката с асиметрични кройки, експресивно драбиране и експериментални детайли, превръщайки модата в безгранично платно за изразяване.
С ангажимент към непрестанно творческо надграждане, Saikouchiku е не просто моден лейбъл – а движение към свобода и преоткриване.

Тази есен – през септември и октомври – Fashion Week Studio ще представи зрелищни модни шоута на едни от най-емблематичните локации в света.
Сред тях е Институцията на строителните инженери в Лондон – сграда със статут на паметник от втора степен в сърцето на Уестминстър, известна със своето архитектурно великолепие и богато академично наследство.
В Милано, шоуто ще се състои в великолепния Palazzo Serbelloni – неокласически дворец от XVIII век, приютявал европейски кралски особи и културни икони. Залите, украсени с фрески и позлатени полилеи, са въплъщение на миланското изкуство и вечния лукс.
А в Париж, легендарният Shangri-La Hotel, някога резиденция на принц Ролан Бонапарт – племенника на Наполеон, ще приеме гостите с неповторима гледка към Айфеловата кула и неподражаема парижка елегантност.
Съчетаването на тези исторически локации с авангардни модни концепции и потапящи шоу изживявания затвърждава мисията на Fashion Week Studio да преосмисли представянето на модата на глобалната сцена. Всяко събитие обещава да бъде вълнуващо пътешествие, в което нови и утвърдени дизайнери разкриват своите колекции със спиращ дъха стил, оставяйки незабравим отпечатък върху публиката по света.
Lara Dizeyee

Дизайнер: @laradizeyee
Частно модно представяне
Визионерският дизайнер и културен посланик Лара Дизайи преосмисля световната висша мода, вплитайки кюрдското наследство в силни, съвременни разкази. Родена във Виена, израснала в САЩ и сега базирана в Ербил, Ирак, Лара бързо се утвърждава като водещ глас в културната висша мода. Като основател и креативен директор на едноименната си марка, тя съчетава прецизна изработка със силно емоционално разказване, създавайки колекции, които честват устойчивостта, женствеността и красотата на споделената идентичност.
От създаването на марката си през 2022 г. насам, Лара е създала над 80 оригинални модели висша мода, представени на Седмиците на модата в Париж и Милано, включително и историческия ѝ дебют като първия кюрдски дизайнер, показал колекция, вдъхновена от културното наследство на Парижкия подиум. Отличителните ѝ колекции като „Мечта“, „Огън“, „Океан“, „Гора“, както и най-новата ѝ „Milan Enchanted“, отдават почит на природните стихии, кюрдския фолклор и силата на жената, изграждайки мост между традицията и съвременната елегантност.
Творчеството на Лара получава широко международно признание, с публикации във Vogue Arabia, ELLE, Forbes France и L’Officiel. Владееща пет езика и дълбоко отдаденa на културната дипломация, тя си поставя за цел да превърне кюрдската носия в глобален символ на красота и гордост.
Чрез своите визионерски дизайни Лара Дизайи кани света да открие дълбочината, грацията и духа на кюрдската култура – по една дреха висша мода наведнъж.
Andrea Quezada, Diego Sebastian & Sofia Rodriguez

Моден дизайнер: @andreaquezada.mx
Бижута: @yeyo.mexico и @corta__vida
Трима визионерски мексикански дизайнери преоформят глобалния моден дискурс, съчетавайки културни разкази, лични пътешествия и смела творческа преинтерпретация.
Начело е Андреа Кесада, мултидисциплинарен артист, чиято висша мода съчетава сюрреалистично изкуство с мексиканско наследство. Последните ѝ колекции, представени в Париж, Милано и Ню Йорк, изследват теми като традициите около текилата и предиспанската символика, превръщайки течни форми и тактилна кожа в носима поезия. Работата на Андреа е безстрашен израз на въображение и идентичност, получила признание от Harper’s Bazaar, ELLE и модни критици по цял свят.
До нея застава Диего Себастиан де Леон Мартинес, визионерът зад марката Yeyo México. С последната си колекция Диего отдава почит на сакралния процес на създаване на текила – всяка дреха въплъщава стъпка от това трансформиращо пътуване: от култивиране до дестилация. Текилата тук е повече от културен символ – тя се превръща в метафора за паметта и общността. Чрез двойствената идентичност на Yeyo – изисканото "Yeyo" и игривото "Gayo" – Диего празнува индивидуалността, свободата и мексиканския дух. Неговите творения са едновременно изкуство и ритуално послание, канещи света да погледне отвъд клишето – към сърцето на мексиканската традиция.
Тази силна триада се допълва от София Родригес Калеха, основателка на Corta Vida – бранд за изящни бижута, който превръща лични спомени във вечни произведения от сребро и злато. Вдъхновена от пътешествията си из Европа и Азия, София създава дизайни, които улавят кратките, но красиви моменти от живота под мотото „La vida es muy corta“ (животът е кратък). Всяко бижу е празник на пълноценното и автентично живеене, деликатно допълващо модните разкази на Андреа и Диего чрез интимна емоционалност.
Заедно, тези трима дизайнери формират колективен глас на съвременното мексиканско изкуство, което почита традицията и същевременно разширява творческите хоризонти. Общата им мисия е ясна: да почетат душата зад всяко творение и да вдъхновят публиката да възприеме модата като живо, дълбоко лично изкуство.
EVARO Italia

Дизайнер: @evaroitalia
Evaro Italia – въплъщение на италианската елегантност и висша мода, черпи вдъхновение от Портофино за колекцията Пролет/Лято 2026
С базa във Флоренция, модната къща Evaro Italia е синоним на вечна елегантност, прецизна изработка и отдаденост на изтънчения дизайн. Дълбоко вкоренена в италианската шивашка традиция, марката защитава най-високите стандарти на Made in Italy couture. Нейното подразделение за висша мода – Evaro Alta Moda – е признато на международната сцена, като роклите ѝ често красят червени килими и престижни световни събития.
За сезон Пролет/Лято 2026, Evaro Italia черпи вдъхновение от очарователния Портофино – скъпоценния камък на Италианската ривиера, прочут със слънчевите фасади, романтичните розетки и крайбрежния си блясък. Колекцията улавя този дух чрез ярки мозайки, деликатна флорална бродерия и дантела в средиземноморски нюанси като перлено бяло, корал и морскосиньо стъкло. Вдъхновена от la dolce vita, всяка дреха е празник на непринудената красота, елегантността и мечтата за бягство.
Изследване на текстура и светлина, колекцията контрастира ефирни коприни и дантели с богато брокатено тъкане и изящна бродерия, преливайки естествено от дневни визии до вечерна елегантност. От ефирни плажни силуети до скулптурни бални рокли, всяко творение е създадено да докосне сетивата и въплъти изтънчена женственост.
Колекцията Portofino ще бъде представена на 26 септември в Palazzo Serbelloni по време на Седмицата на модата в Милано, разкривайки сияйна интерпретация на италианската висша мода.
Class by Alketa
Дизайнер: @class_by_alketavejsiu_
CLASS by Alketa Vejsiu – бранд, който издига албанската елегантност на световната модна сцена чрез изкуството на бавната мода
CLASS by Alketa Vejsiu е луксозен бутик, отдаден на философията на „бавната мода“ и изисканото занаятчийство. Основан от медийната личност и предприемач Алкета Вейсиу, брандът обединява креативната ѝ визия с внимание към детайла и ръчна изработка, предлагайки прецизно изработени колекции – от пърт-а-порте и булчински рокли до вечерни и petite предложения.
След откриването на флагманския шоурум в Тирана, CLASS разширява обхвата си с онлайн магазин през 2019 г., отговаряйки на нарастващото международно търсене. Селекцията е идеална както за специални поводи, така и за ежедневна елегантност, а под марката Class AV се предлага пълно изживяване – от висша мода и козметика до фотография и планиране на събития.
В основата на бранда стои стремежът да вдъхновява жените да изразят своята индивидуалност чрез изтънчен дизайн, съчетаващ дръзка креативност и вечна красота. CLASS е изградена върху кариерата на Вейсиу като телевизионна икона и продуцент на събития, което придава уникално звучене на разказа на марката. Славата на CLASS се засилва след запомнящото се ревю с Валдрин Сахити през 2019 г., когато Вейсиу закри шоуто като символичната "бизнес дама", възприета като новото лице на албанската мода.
Днес марката обслужва глобална клиентела, предлагайки бутикови булчински рокли, вечерни тоалети, спортна елегантност и конфекция, всички създадени с честност и занаятчийска прецизност. С международна доставка и персонализирани услуги, CLASS by Alketa Vejsiu продължава да издига албанското модно изкуство на международно ниво.
Heva Couture
Дизайнер: @hevacouture
Основана през 2013 г. от дизайнер от трето поколение – Хавва Ерен Алтай, HEVA е ода на шивашкото наследство, преосмислено за съвременната жена. Изградена върху богато семейно минало, Алтай вплита традицията във всяка дреха, създавайки колекции, които излъчват вечна драма, тиха сила и възвишена женственост.
В сърцевината на марката стои вдъхновен от висшата мода гардероб, дефиниран от архитектурни силуети, флуидни драпировки и прецизно скроени линии. От ефирни колонки до обгръщащи пелерини и скулптурни вечерни тоалети, всяко облекло е щателно изработено от луксозни платове, за да постигне идеален баланс – женствено, но стегнато, естествено, но с ясно намерение. Създадена, за да съпровожда жената във всяка глава от живота ѝ, HEVA предлага не просто мода, а излъчване.
Нежна, но дръзка. Елегантна, но без излишества. HEVA вдъхновява жените да се обличат с увереност и яснота.
A Tangerine Design
Дизайнер: @atangerinedesign
Модел: @deannamayofficial
A Tangerine Design – където миналото и бъдещето се срещат в хармонията на висшата мода
A Tangerine Design е визионерски моден бранд, в който настоящето и бъдещето се преплитат в изящно единство. Основан от дизайнерка, чийто творчески път започва с вдъхновение от майка ѝ, марката носи наследство от креативност, предавано през поколения. Любовта към ръчната изработка, предадена от майка ѝ, събужда страст, която оформя кариерата ѝ, а дъщеря ѝ – с присъщото си чувство за чудо и индивидуалност – днес е неин творчески двигател.
Специализирана в висша мода за момичета – рокли и палта за специални поводи, A Tangerine Design съчетава класическо майсторство с футуристични силуети, създавайки модели, които са едновременно дръзки и ефирни. От плавни, мечтателни рокли до впечатляващи скулптурни палта, всеки дизайн е изработен с изключителна прецизност, за да възхвали духа и увереността на съвременната жена и младите момичета.
Със засилено международно присъствие и посветена общност, A Tangerine Design преосмисля съвременната висша мода, като превръща личните истории в носими произведения на изкуството. Вдъхновена от убеждението, че модата е израз на идентичност и любов, марката почита миналото и смело гледа към бъдещето.
Haruka Aya

Дизайнер: @harukaaya.1105
Японската дизайнерка Haruka Aya вдъхва живот на поетичното разказване и фина художественост чрез своята марка – HARUKA AYA. Родена в град Гифу, Ая започва творческия си път с ушиването на дрехи за кукли, преди да се утвърди като уважаван дизайнер на рокли през 2015 г., а две години по-късно основава и собствен бранд. От булчински рокли до сценични и идолски костюми, нейните творения излъчват романтична, декоративна елегантност, съчетаваща традицията с модерна интерпретация.
Aya представя своите колекции на глобални модни сцени, включително Седмицата на модата в Милано и изложба в историческата църква „Мадлен“ в Париж. Със самостоятелни ревюта, колаборации с японски идоли и публикации във Vogue Italia, ELLE Japan и Harper’s Bazaar China, тя продължава да очарова публиката по цял свят. Всяка нейна дреха излъчва характерната ѝ комбинация от ярки цветове, наслоени детайли и приказна, но изискана атмосфера.
Noriko Kikuchi
Designer: @norin.e.happiness
Японската дизайнерка Норико Кикучи, основателка на Atelier E-happiness, създава романтичен, изящно детайлиран свят, в който детските мечти се преплитат с майсторско занаятчийство. Вдъхновена от бродериите и шиенето на майка си в детските си години, Кикучи открива любовта си към модата, учейки се рамо до рамо с нея. След дипломиране в ESMOD Japon и десетилетие професионален опит като дизайнер на облекло, тя напуска индустрията – само за да преоткрие страстта си, когато създава оперни костюми за училищно събитие на децата си. Именно тази радостна среща с творчеството води до създаването на Atelier E-happiness през 2017 г.
Известна със своите приказни идолски и сценични костюми, Кикучи вплита във всяка дреха красота, блясък и любов. Нейните творения съчетават изящна бродерия, деликатни текстури и игриви силуети, превръщайки плата в носими мечти. Всяко изделие е украсено с внимателно подбрани декорации и ръчни детайли, които го превръщат в празник на себеизразяването и магията на преобличането.
Atelier E-happiness въплъщава основната философия на Кикучи: да дарява любов чрез всяка своя творба и да споделя радост с онези, които я носят.
Kyle Denman

Дизайнер: @thekyledenman
Милано, Италия – септември 2025 г. – Визионерският дизайнер и артист Кайл Денман прави мощен дебют в Милано с новата си колекция „Judas Ate, Too“ – дръзка реинтерпретация на библейска алегория през призмата на куиър любовта, предателството и духовното изкупление. Съставена от десет въздействащи визии, колекцията заличава границите между свещеното и светското, изправяйки се с поетична откровеност срещу теми като интимност, разпад и прошка.
Представена в сърцето на град, който съчетава историческо благоговение с модерен ръб, работата на Денман въплъщава тиха революция. В „Judas Ate, Too“ връзката между Исус и Юда не е сведена само до предателство, а е показана като сложно, емоционално наситено взаимодействие – изпълнено с обич, болка и човешка уязвимост. Колекцията е не просто модно ревю, а дълбоко личен и политически разказ, който съчетава инсталационно изкуство и мода.
Известен с това, че облича икони като Бионсе, Лейди Гага и Джорджина Пацкогин, Денман надгражда отвъд зрелището – неговите дизайни са разказвачи на истории. Отличен от Forbes 30 Under 30 и изпълнителен директор на Arts Bridging the Gap, той вплита активизъм, висша мода и идентичност. С „Judas Ate, Too“ Кайл Денман предлага не просто шоу, а медитация върху морала, нежността и човешката нужда от изкупление.
Moa Ikumi

Дизайнер: @moabycheerfulmama.ikumi
Moa by cheerfulmama, основана от японската дизайнерка Икуми Янака, носи радост, топлина и "KAWAII" очарование на световната модна сцена. Вдъхновена от любовта си към децата и магията на ръчната изработка, Икуми превръща всяко творение в игриво изразяване на обич и свързаност, като съчетава японската традиция с причудливи съвременни силуети.
Нейната най-нова „розова“ колекция празнува мекотата и светлината, следвайки предходните ѝ шоута, посветени на дъгата и червеното, представени в Ню Йорк и Япония. Представена във Vogue Italia, ELLE и BAZAAR, Moa by cheerfulmama продължава да завладява международната публика, споделяйки мисията си – да разпространява усмивки и да отнесе уникалния японски дух на „KAWAII“ по целия свят.
Ay & Ninja
Дизайнер: @with__ay
Ay – японски моден бранд, вдъхващ нов живот на традицията на коприната Isezaki Meisen
Ay е японска модна марка, създадена с мисията да възроди и преосмисли историческото текстилно изкуство Isezaki Meisen. Основана през 2020 г., Ay преизползва винтидж кимона Isezaki Meisen, известни със своите игриви шарки и наситени, жизнени цветове, превръщайки ги в съвременни носими произведения на изкуството. Всяко творение въплъщава елегантен синтез между наследство и модерност – внимателно деконструирано, почистено и преосмислено, така че да запази духа на оригиналния плат и едновременно да внесе свеж, иновативен заряд.
Воден от убеждението, че модата може да съхранява културната памет, брандът Ay чества вечната красота на японското текстилно изкуство, като го представя пред съвременната глобална публика. Оригиналната текстилна линия на марката – Ai no Nuno – включва дръзки, абстрактни и геометрични мотиви, вдъхновени от изкуството, които са дигитално архивирани и интерпретирани с помощта на съвременни технологии.
--------
Fashion Week Studio Unveils Global Runway Series: “A Celebration of New Design Talent in Iconic Historic Venues”
As the leading global independent production house established by Nathanaelle Hottois Galetlole in 2017, Fashion Week Studio proudly unveils its upcoming series of world class runway showcases, continuing its legacy of supporting and elevating innovative design talent across the globe. With over 280 shows produced to date, the company stands as a trusted creative partner, transforming bold visions into unforgettable fashion moments.
Here are some of our designers that showcased with Fashion Week Studio last year at the iconic Villa Erba in Lake Como during Milan Fashion Week and at the historical Shangri-la Hotel, home of Napoleon’s nephew, during Paris Fashion Week.
MUNETAKA YOKOYAMA
Designer: @munetaka.yokoyama
Photographer: @ora.raw Retouching: @taliavalles_
Models: @vivienne.oesch @samu.vlone @nelaslivkova
Founded in 1963 as a bespoke sewing factory, MUNETAKA YOKOYAMA has evolved into one of Japan’s most revered luxury formalwear houses. Known for exceptional fit, fine materials, and meticulous detailing, the brand seamlessly blends traditional Japanese craftsmanship with contemporary sophistication. Its signature use of kimono textiles in tuxedos and eveningwear bridges cultural heritage with modern fashion, appealing to both local and international clientele.
The brand’s flagship Atelier ROSSO NERO in Minami-Aoyama, Tokyo along with boutiques in Yokohama, Nagoya, and an atelier in Kagawa has established MUNETAKA YOKOYAMA as Japan’s leading formalwear atelier. In 2018, founder Munetaka Yokoyama further cemented his cultural legacy by launching the Japan Formalwear Culture Association, dedicated to preserving and evolving traditional Japanese formalwear.
Worn by celebrities and business elites, the brand’s creations are regularly featured at red carpet events and prestigious venues including The Ritz-Carlton Tokyo, The Peninsula Tokyo, and Shangri-La Hotel Tokyo. With each piece, MUNETAKA YOKOYAMA redefines formalwear as an enduring symbol of elegance, artistry, and cultural pride.
Khosi Nkosi
Designer: @khosinkosi
Partner: African Bank @africanbank
Photographer: @ora.raw
Models (left to right): @jullyannachristopheroficiall @sahra @ndiagaaaaa @nic.kmdl
Established in 2008, from its roots in Durban to the iconic runways of Milan and Paris, Khosi Nkosi embodies the spirit of contemporary African couture. Under the creative leadership of Nobukhosi Nkosi and Thabo Mukwevho, the brand weaves vibrant cultural narratives into stunning designs that speak to modernity and heritage.
Following the widely praised Legacy Collection in Milan, Khosi Nkosi captivated Paris Fashion Week with its Frontline uniform reimagined as artful expression. Collaborating with African Bank, this bold initiative fused Ankara prints and knitwear with corporate elegance to redefine African luxury in a professional context. The brand’s meteoric growth, from a four-person studio to a 40 strong creative hub truly testifies to its design prowess and economic impact.
Backed by media acclaim and global collaborations, Khosi Nkosi continues to champion African creativity on the world stage by bridging tradition and innovation. Discover more at www.khosinkosi.online and join the movement where Africa’s vibrant design legacy meets haute couture sophistication.
Lorena Cordero
Designer: @lorenacorderocoutureofficial
Photographer: @ora.raw
Models: @chloe4u4ever @djena_IIII @liakemendi
Founded in 2020, Lorena Cordero is a luxury fashion house known for redefining couture through bold artistry, sculptural detail, and powerful storytelling. From her earliest pieces of striking handbags that fused the appreciation for photography and metalwork to her acclaimed couture collections, Lorena has pushed the boundaries of fashion, turning each creation into a wearable work of art. Following her powerful “Nyctophilia” collection, which closed Paris Fashion Week in 2024, Lorena unveiled her most captivating vision yet: LIES and SECRETS.
Presented on March 9, 2025, at the Shangri-La Hotel in Paris, this collection mesmerised audiences with its darkly romantic aesthetic and daring exploration of hidden truths. Dramatic silhouettes, intricate craftsmanship, and poetic symbolism invite wearers to embrace both vulnerability and mystery, the signature themes that define Lorena’s artistic world.
With each collection, Lorena Cordero continues to build a global legacy rooted in fearless creativity and deeply personal expression. Her designs celebrate the power of transformation and the beauty of self-reinvention, resonating with those who view fashion as an extension of their inner strength and individuality.
Saikouchiku
Designer: @saikouchicku.co.jp
Photographer: @ora.raw Retoucher: @cherryk_fws
Models (left to right): @mollah_oma_ @keika.nagashima @tam_oswald
Saikouchiku emerges from Tokyo’s vibrant avant-garde scene as a fearless force redefining the boundaries of contemporary fashion. Rooted in the philosophy of "reconstruction," the brand deconstructs conventional silhouettes to create bold, free-spirited forms that speak to constant evolution. Each piece is a wearable work of art, blending unexpected textiles, layered textures, and dramatic volumes that challenge the status quo and celebrate individuality.
Under the vision of its founder, Saikouchiku transforms traditional Japanese aesthetics into futuristic statements, merging heritage with rebellious spirit. Their latest collections recently seen lighting up runways in Paris during last season’s Paris Fashion Week with Fashion Week Studio featured asymmetrical tailoring, expressive draping, and experimental detailing, inviting audiences to see fashion as a limitless canvas. With a commitment to pushing creative frontiers, Saikouchiku is more than a label; it’s a movement toward freedom and reinvention.
This September and October, Fashion Week Studio will stage spectacular shows at some of the world’s most iconic venues: London’s Institution of Civil Engineers, a historic Grade II listed building in the heart of Westminster known for its architectural grandeur and rich academic legacy; the magnificent Palazzo Serbelloni in Milan, an 18th-century neoclassical palace famed for hosting European royalty and cultural icons, enchants with frescoed halls and gilded chandeliers that embody Milanese artistry and timeless luxury; and the legendary Shangri-La Hotel in Paris, once the residence of Prince Roland Bonaparte, Napoleon Bonaparte’s grandnephew. Offering unmatched views of the Eiffel Tower and embodying Parisian sophistication.
By merging these storied settings with cutting edge design and immersive show experiences, Fashion Week Studio continues to redefine fashion presentation on a global stage. Each event promises a journey where emerging designers and established artists alike unveil their collections in breathtaking style, leaving an indelible mark on audiences worldwide.
Lara Dizeyee
Designer: @laradizeyee PRIVATE SHOW DESIGNER
Visionary designer and cultural ambassador Lara Dizeyee is redefining global haute couture by weaving Kurdish heritage into powerful, modern narratives. Born in Vienna, raised in the United States, and now based in Erbil, Iraq, Lara has rapidly emerged as a leading voice in cultural couture. As founder and creative director of her namesake brand, she combines meticulous artistry with emotional storytelling, creating collections that celebrate resilience, femininity, and the beauty of shared identity.
Since founding her label in 2022, Lara has designed and produced over 80 original couture pieces, displayed at Paris and Milan Fashion Weeks, including her historic debut as the first Kurdish designer to present a culturally rooted collection in Paris. Her standout collections, such as “Dream,” “Fire,” “Ocean,” “Forest,” and her latest “Milan Enchanted” collection, pay tribute to natural elements, Kurdish folklore, and women's strength, while building bridges between tradition and contemporary elegance.
Lara’s work has been widely recognised in global media, including features in Vogue Arabia, ELLE, Forbes France, and L'Officiel. Fluent in five languages and deeply committed to cultural diplomacy, she aims to make Kurdish costume a global symbol of beauty and pride. Through her visionary designs, Lara Dizeyee invites the world to discover the depth, grace, and spirit of Kurdish culture one couture piece at a time.
Andrea Quezada, Diego Sebastian & Sofia Rodriguez
Designer: @andreaquezada.mx
Jewellery Designers: @yeyo.mexico and @corta__vida
Three visionary Mexican designers are reshaping the global fashion conversation through collections rooted in cultural storytelling, personal journeys, and bold reinvention.
At the forefront stands Andrea Quezada, a multidisciplinary artist whose couture merges surrealist art with ancestral Mexican heritage. Her latest collections, featured in Paris, Milan, and New York, explore themes from tequila traditions to pre-Hispanic symbolism, transforming fluid forms and tactile leather into wearable poetry. Andrea’s work is a fearless expression of imagination and identity, earning praise from Harper’s Bazaar, ELLE, and international fashion critics alike.
Joining her is Diego Sebastián De León Martínez, the visionary behind Yeyo México. With his latest collection, Diego pays tribute to the sacred process of tequila-making — each garment embodying a step in this transformative journey, from cultivation to distillation. More than a cultural symbol, tequila becomes a metaphor for memory and community. Through Yeyo’s dual identity, refined "Yeyo" and playful "Gayo", Diego celebrates individuality, freedom, and Mexico’s deep-rooted spirit. His pieces stand as both art and offering, inviting the world to look beyond cliché into the heart of Mexican tradition.
Completing this powerful trio is Sofía Rodríguez Calleja, founder of Corta Vida, a fine jewellery brand that transforms personal memories into timeless silver and gold pieces. Inspired by her travels through Europe and Asia, Sofia’s designs capture fleeting, beautiful moments under the motto "La vida es muy corta" (life is short). Each piece is a celebration of living fully and authentically, complementing the couture narratives of both Andrea and Diego with delicate, intimate storytelling.
Together, these designers form a collective voice for modern Mexican artistry honouring tradition while pushing creative boundaries. Their shared mission is clear: to celebrate the soul behind each creation and inspire audiences to see fashion as a living, deeply personal art form.
EVARO Italia
Designer: @evaroitalia
Evaro Italia is a luxury fashion house based in Florence, celebrated for its timeless elegance, meticulous craftsmanship, and commitment to refined design. With deep roots in Italian sartorial tradition, the house upholds the highest standards of Made in Italy couture. Its haute couture arm, Evaro Alta Moda, has earned international recognition, with gowns frequently seen on red carpets and at prestigious global events.
For Spring/Summer 2026, Evaro Italia draws inspiration from the enchanting charm of Portofino, a jewel of the Italian Riviera known for its sun-drenched facades, romantic rose windows, and coastal glamour. The collection captures this spirit through vivid mosaic motifs, delicate floral embroidery, and lacework rendered in Mediterranean tones like pearl white, coral, and sea-glass blue. Evoking the effortless beauty of la dolce vita, each piece celebrates a life of leisure, elegance, and escape.
A study in texture and light, the collection contrasts weightless silks and laces with opulent brocades and embroidery, flowing seamlessly from daywear to evening elegance. From ethereal resort looks to sculptural gowns, every garment is crafted to delight the senses and embody refined femininity. The Portofino collection will debut at Palazzo Serbelloni during Milan Fashion Week on September 26th, unveiling a radiant expression of Italian high fashion.
Class by Alketa
Designer: @class_by_alketavejsiu_
CLASS by Alketa Vejsiu is a luxury boutique championing "slow fashion" and artisanal elegance. Founded by media personality and entrepreneur Alketa Vejsiu, the brand merges her flair for creativity with a commitment to craftsmanship, offering meticulously designed prêt-à-porter, bridal, evening, and petite collections. Since launching its flagship showroom in Tirana, CLASS has expanded to an online store in 2019 to meet increasing international demand.
Ideal for both special occasions and everyday elegance, CLASS offers a curated experience spanning high-fashion dresses and lifestyle products like hair and makeup, photography, and events planning all under the Class AV umbrella. The brand’s ethos centres on empowering women to express their personalities through refined, handcrafted designs, fusing bold creativity with timeless beauty.
Established through her career as a television icon and event producer, adding a distinctive voice to the brand’s narrative. CLASS maintains a reputation for show stopping presentations: its collaboration with Valdrin Sahiti in 2019 garnered nationwide attention, with Vejsiu leading the finale as a “business lady” figure cele
Списанието
Популярно
- от 08 октомври 2025
Празнуваме! 10 години от лансирането на DIOR SAUVAGE
- от 08 октомври 2025
КАЖИ СБОГОМ НА ДЕХИДРАТИРАНАТА, ВИДИМО ИЗТОЩЕНА КОСА С TAFT ALOE BOOST
- от 05 октомври 2025