- Мода
- от 15 ноември 2022
Клаудия Грийн, Новата американска мечта
Успешен публицист на знаменитостите и жена предприемач Клаудия Грийн говори с нас за своя път, своя бизнес и какво е необходимо, за да бъдеш успешна бизнес жена. Грийн е родена в Сиера Леоне и бяга в Америка със семейството си на четири години заради Гражданската война, която избухва в страната й заради кървавите диаманти. Те се местят в Минесота с надеждата за по-добро бъдеще. Там израства, докато не започва в университета в Маями, за да преследва мечтите си да бъде телевизионен сценарист и изпълнителен продуцент. Докато посещава висше училище, Клаудия участва в множество стажове в развлекателната индустрия, докато в крайна сметка не получава първата си възможност за работа в Entertainment Tonight като онлайн сценарист. Тя продължава да преследва своята журналистическа кариера и работи в много други издания, включително TMZ и POPSUGAR.
В крайна сметка започва в сферата на връзките с обществеността като младши рекламист в малка бутикова фирма. След няколко години работа тя рискува и отваря собствена фирма, сега известна като Mayhem Entertainment Public Relations. Отваряйки през 2013 г., Mayhem Entertainment PR сега е водеща комуникационна агенция с пълен набор от услуги, специализирана в развитието на рекламата, маркетинга и брандирането. Фирмата представлява различни лица като актьори, музиканти, писатели, звукозаписни артисти и филмови и телевизионни проекти. Когато кариерата й започна да тръгва нагоре, баща й за съжаление почива от сърповидно-клетъчна болест, което почти я кара да затвори компанията си и да напусне. Обезсърчена, тя иска да се върне у дома, но майка й я насърчава, че „Ако ще се занимаваш с това , трябва да бъдеш най-добрата в това. Стреми се към нищо друго освен към най-доброто".
Първият клиент на MEPR е актьорът от True Blood Грег Даниел. С невероятната работа, която тя върши сама за него, компанията й се разраства от уста на уста, докато в крайна сметка се превръща в това, което е днес. Грийн продължава да представлява клиенти като Омарион, Доун Ричардс, Иън Вердюн, Сания Сидни, Асанте Блек и много други. Споделяйки ни как се е чувствала да поеме риск да отвори собствена фирма, тя обяснява: „Беше вълнуващо, но и изнервящо, защото тогава бях още много нова в индустрията. За щастие моите клиенти ми се довериха, което доведе до невероятен успех“.
С наближаването на 10-ата годишнина на Mayhem фирмата вече представлява над 100 клиенти и има дългосрочни планове да отвори офиси в Чикаго, Атланта, Маями и в чужбина. Когато питаме Грийн за допълнителните й цели в кариерата, тя гордо заявява: „Искам да продължа плановете си да се върна в развлекателната индустрия като писател и изпълнителен продуцент с планове за създаване на собствени телевизионни и филмови предавания и друго съдържание.“
Mayhem продължава да се разраства и да се отличава от другите PR агенции. Докато поддържа селективна клиентела, Грийн е в състояние напълно да се посвети на своите клиенти и да произвежда невероятен продукт. Тя обяснява, че нейното разнообразие от уникални клиенти и разказването на техните истории е това, което я вдъхновява да върши страхотната работа, която върши. Сътрудничеството с офиси в Лос Анджелис и Ню Йорк създава авангардни кампании за милиони потребители чрез печат, блогове, уебсайтове, социални медии, телевизия, радио и други медии.
Едно от уникалните качества на Mayhem е, че е собственост на чернокожи. Въпреки че е по-добро от предишни години, представителството на чернокожите в PR индустрията все още липсва. Грийн ни казва, че си спомня, че е ходила на големи събития и е можела да преброи количеството чернокожи публицисти, които вижда на червения килим, на едната ръка. Тя се надява на промяна в бъдеще и да вижда повече чернокожи в PR индустрията.
Питаме Грийн за феномена „културата на отмяната“ и предизвикателствата, които носи пред нея като публицист. Тя обяснява, че „това държи хората отговорни, защото трябва дабъдат държани отговорни. Но от публицистична гледна точка ни държи нащрек. Като публицисти, ние трябва да се уверим, че всичко, което клиентът ни казва и прави дори след години, не се счита за проблематично“.
Тъй като Грийн произхожда от семейство на предприемачи, тя винаги е била вдъхновена да работи усилено за своите бизнес начинания. Въпреки че да бъдеш публицист изглежда бляскаво, зад кулисите са необходими часове упорит труд и творческо мислене. Грийн обясни, че „докато посещавам събития на червения килим, хората не виждат тежката работа, която е свързана с това, особено в ранните етапи на откриването на PR фирма“. Добавя, че трябва да имате дебела кожа, мотивация и силна система за подкрепа, за да преминете през трудностите.
Докато тя е модел за подражание на много млади и бъдещи бизнес жени, някои от най-големите й модели за подражание са Ава ДюВерней и нейната майка Кристиана Грийн. Тя насърчава други млади жени да продължат да правят промяна, да говорят за себе си и да общуват колкото могат повече. Нейният съвет към всички млади публицисти и/или предприемачи е „трябва да се научите как да преодолявате несгодите в живота. Откъде идвате не определя успеха ви в бъдеще. Намерете наставник, работете под ръководството на този наставник и давайте най-доброто от себе си”.
Молим Грийн да сподели нещо, което може да изненада читателите. За наша изненада, Грийн завършва първа в класа по комуникации, въпреки, че английският не й е майчин език. Историята на Грийн е огромно вдъхновение за жените и мъжете, че могат да постигнат всичко, стига да работят усилено. Това е новата американска мечта.
Модел: Claudia Greene
Фотограф: Terry Patton
Креативен директор: Stella Conaway / Mayhem Entertainment Public Relations
Стилист: Taiwo Ogunjobi
Гардероб: Taitee Trends Couture
Коса и грим: Christiana Greene
Списанието
Популярно
- от 11 септември 2024