- Мода
- от 16 октомври 2023
Носталгия и авангард на ръба на модната революция
13DE MARZO и WEIRD MARKET са тук, за да разбият модните стереотипи
Статуквото в света на модата винаги е работело в полза на непримиримите визионери, които не виждат друг път пред себе си, освен този на обновяващата промяна. С нестихващия ентусиазъм на модни бунтари и новатори, 13DE MARZO и WEIRD MARKET разбъркват модните течения с дързост и емоция, превеждайки модния изказ на смелата душа на езика на експерименталния стил. Въпреки че се различават по етос, тези новаторски имена се събират в споделената си мисия да предефинират конвенционалната мода. Присъединете се към нас, докато навлизаме в тяхната модна философия, обещавайки ни бляскава одисея през авангарда на стила.
13DE MARZO: Марка, изпреварила времето
От Грейс Ламърс
Ако сте човек, влюбен модата, знаете за Седмицата на модата в Лондон. След като дизайнерите представиха чисто новите си колекции пролет/лято 2024 г. на 15-ти септември, сега улиците на Лондон са пълни с хора, които експериментират с дрехи и дизайн, намерили вдъхновение в авангардните облекла, показани на модните подиуми. Тези експериментални стилове се разглеждат като изпреварили времето, защото тенденциите, които се случват на други места, вече се считат за приключили.
13DE MARZO представиха за първи път своята колекция по време на Седмицата на модата в Лондон. Тази модерна, изпреварварила времето луксозна модна марка, е основана в Париж от дизайнерите Ерик и Леси през 2018 г. Името идва от датата, в която марката е основана: 13 март. Тази дата се превежда директно като “13De Marzo'' на испански и така се ражда името на марката, носейки специално значение на веселие и мир.
Уникалната колекция на марката е базирана на носталгия. 13 DE MARZO перфектно съчетава любовта на обществото към носталгията и модата, създавайки освежаващи, прости и красиви дизайни, които дават на хората нови и уникални изживявания при носене. Основната форма за създаване на носталгия е чрез плюшено мече.
„13DE MARZO е футуристична космическа мечка, произхождаща от град, наречен MARZO, на 13 светлинни години от нас“, според началната страница на 13DE MARZO.
Личната мантра на мечката е „Любовта е навсякъде“. Той пътува през слънчевата система с надеждата да предаде прегръдки и любов на всеки приятел на 13DE MARZO. Това осигурява на клиентите постоянна стабилност и комфорт не само чрез облеклото им, но и чрез техния брандинг. 13DE MARZO са посветени в изграждането на топ, мултикултурен моден бранд. Специални продукти и сътрудничества ще разширят осведомеността за марката и ще осигурят улична новост на много любители на модата по света.
13DE MARZO е една от малкото марки, които се определят чрез физически талисман, прикрепен към всеки продукт. Това ги отличава и им дава преднина, защото не са много другите марки, които подхождат по този начин. Чрез използването на този талисман (мечката) марката установява емоционална връзка с клиентите чрез ценности, превръщайки модата в начин на отношение. „Топлите и лечебни плюшени мечета имат такъв чар, така че 13DE MARZO изградиха продуктова гама с плюшена животинска зоологическа градина като ядро на марката, използвайки подвижни и носещи се мечета за артистично изразяване и поставяйки красотата на живота върху тях“, сподели представител на марката. Това съчетание от различни елементи и облекла съживява простотата, красотата и дизайна. На клиентите се предоставя ново изживяване, различно от това на всяка друга мода от висок клас, което прави 13DE MARZO особено уникални.
Обикновено, малкото дете има плюшено мече - като мекичък приятел, който да гушка, докато развива двигателните си умения. В тази ранна възраст е нормално бебетата да се свързват с преходен обект. Плюшеното мече осигурява на детето външен източник на комфорт и усещане за стабилност. Родителите могат да осигурят на детето си плюшено мече като утешителен предмет, когато детето е тревожно или тъжно. Това често е една от първите стъпки в пътуването на детето към саморегулиране и в крайна сметка емоционална независимост.
Като възрастни сме научени да се саморегулираме и да израстваме от фазата на плюшеното мече, но понякога все още не сме напълно излекувани. 13DE MARZO включва мечките по много зрял, модерен начин. Да имаш мечка, прикрепена към теб, изглежда по-носталгично, младежко и модерно, отколкото детински. Няма нужда да пренебрегваме нещата, които сме излекували като деца, само защото вече сме възрастни.
13DE MARZO е напълно квалифициран в предоставянето на специализирано облекло и дизайн на своите клиенти, като предизвиква усещане за младост и носталгия, вдъхвайки чувство на увереност чрез себеизразяване. Поради това 13DE MARZO е незабравима марка, изпреварила времето.
WEIRD MARKET: Остър подход към модата
От Тени Закариан
Основан през 2022 г., WEIRD MARKET е създаден с надеждата да даде възможност на жените да излязат от зоната си на комфорт и да разчупят стереотипите за красота. Чрез деконструиране на познати дизайни, WEIRD MARKET създава облекло, което има остра и футуристична естетика. Философията на марката насърчава жените да направят самочувствието приоритет и да се откажат от съмненията относно стила си, за да изразят смело вътрешния си чар.
WEIRD MARKET е различен от другите марки, защото непрекъснато създава нови и уникални дизайни, които са иновативни погледи на модата днес. Марката създава модерни дрехи с авангарден привкус.
Наречена „WEIRD MARKET“, защото изобразява образа на съвременната жена чрез модата. Марката деконструира и комбинира познати дизайни с разнообразие от материали, за да създаде нещо ново. Интегрира артистични техники в облеклото, за да създаде естетика, която е пълна с новост и освобождаване от социалните норми.
Чрез този авангарден поглед WEIRD MARKET призовава всички млади жени да загърбят ограниченията, като се фокусират върху свободата. Идеалните потребители на WEIRD MARKET са млади жени, които обичат да изразяват себе си чрез модата. Дрехите на WEIRD MARKET имат силата да помогнат на дамите да се чувстват уверени и безстрашни в своя стил.
Тяхната линия включва дрехи, които имат иновативен поглед към модерния дизайн. WEIRD MARKET също така често създава сътрудничество с други марки, известни в световен мащаб.
С пускането на филма Barbie™ и възхода на Barbiecore в социалните медии, сътрудничеството на WEIRD MARKET и Barbie™ дойде в идеалния момент. Колекцията демонстрира емблематичния стил Barbie™ с остър и деконструиран привкус. Линията включва елементи, които са Barbie™ розово и синьо, както и характерното черно на WEIRD MARKET. Парчетата са украсени с панделки и лога на Barbie™, което превръща колекцията в един по-нестандартен поглед върху естетиката на Barbie™.
Най-новото сътрудничество на WEIRD MARKET е с Angel Boy от Toy City. Това сътрудничество е различно, защото всички части са в бледосив нюанс. Много от дрехите включват изкуствена кожа, а някои части включват рога, които са станали разпознаваеми с фигурката Angel Boy.
Бързо нарастващата потребителска база на WEIRD MARKET ги вдъхнови да продължат с развитието на своята линия облекло, сътрудничейки си с други марки, за да осигурят остро и деконструирано завъртане на новите тенденции. Марката работи върху пускането на по-вълнуващи колаборации с глобално популярни играчки, моменти от поп културата и други модерни дизайни.
Списанието
Популярно
- от 11 септември 2024