- Красота
- от 24 септември 2024
Риана - новата богиня на J’adore: Легендата се завръща в злато
Риана излъчва неповторима сила и женственост в новата кампания на Dior за J’adore, превръщайки се в съвременната кралица на Версай.
Текст: Кристина Генова
Риана – кралицата на поп музиката и модата, е новото лице на легендарния парфюм J’adore на Dior. Впечатляващият филм, заснет от визионера Стивън Клайн, отвежда зрителите в блестящите зали на Версай, където Риана се превъплъщава в истинска богиня. Съчетавайки съвременна красота на Риана с класическата аура на XVIII век, новата кампания на J’adore олицетворява триумфа на женствеността и силата.
„Този филм изобретява нова вселена, която свързва няколко свята и няколко епохи и успява да постигне естествена и сияйна универсална привлекателност,“ разказва Клайн за заснемането на филма, допълвайки: „Риана притежава нещо забележително, което надхвърля красотата и таланта по един наистина екстравагантен начин. Нейната аура е поразителна, сякаш идва от друг свят. Снимките ѝ сияят и буквално въплъщават нещо уникално, което никога не е виждано досега. С J'adore тя се превръща в жива богиня, кралица в своето царство, която напълно въплъщава благородния характер на парфюма, който говори на жените по целия свят.“
За нея J’adore не е просто аромат, а символ на увереност и стил. „Винаги съм обичала този парфюм. Майка ми работеше в парфюмериен магазин и винаги носеше вкъщи почти празни тестери. У дома винаги имаше флакон с J'adore.“ споделя Риана.
Със своята неподправена увереност и излъчване, Риана олицетворява жената J’adore – силна, красива и устойчива. „Този аромат има толкова много сила! Той може да ви вдъхне увереност и да събуди спомени. J’adore кара жените да се почувстват така, сякаш могат да станат такива, каквито наистина искат да бъдат.“
Специалният аромат на J’adore за нея носи уникално усещане: „J'adore е едновременно свеж и секси. Той не е нито прекалено пикантен, нито прекалено деликатен, нито прекалено чист. J'adore притежава аура. Той изразява истинска „есенция“.
Заснемането на кампанията във Версай е било едно незабравимо преживяване за Риана. „Версай е омагьосващ. Всичко е изумително красиво. Той въплъщава толкова много история и величието на френския лукс. Възможността да се разхождаме там рано сутринта беше привилегия и спиращо дъха преживяване от началото до края!“
Тя добавя още за силното влияние на златото в кампанията: „Това е сън в злато! J’adore е тясно свързан със златото – чрез неговия цвят, флакон и образ. Никъде другаде по света не бихте могли да бъдете заобиколени от толкова много злато, колкото във Версай.“
Работата със Стивън Клайн също е оставила дълбоко впечатление върху нея: „Винаги ми е приятно да работя със Стивън. Дори и с всичко, което е постигнал, той все още има такава истинска, чиста, детска страст към изкуството си. Такова удоволствие е да работиш с артисти като него! И пълният кръговрат е да се върна във Версай за Dior със Стивън Клайн! Dream team baby!“
Тази нова глава в историята на J’adore отразява не само метаморфозата на аромата, но и издигането на жената до върховен символ на сила, елегантност и независимост. С присъствието на Риана, този емблематичен парфюм празнува своята 25-та годишнина с изключителен стил и вдъхновение.
Списанието
Популярно
- от 27 септември 2024
P Diddy: Арестът, който разкри мрачните тайни на музикалната индустрия
- от 11 септември 2024