- Красота
- от 04 октомври 2024
Николета Лозанова и Мария Бакалова застават зад кампанията "АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ ФРИЗЬОР" на SELENA ES
SELENA ES с първата по рода си инициатива в България за подкрепа на фризьорския бранш и салоните за красота
Първата българска кампания с кауза в подкрепа на фризьорския бранш носи името „АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ ФРИЗЬОР“, чиято цел е да подкрепи бизнеса на салоните за красота, да вдъхнови фризьорите и да популяризира фризьорската професия.
Кампанията обръща внимание към правилната грижа за косата в ръцете експертите и ще предложи безплатни технически обучения към професионалистите за повишаване на техните знания и подобряване на нивото на услугите в салоните за красота.
Тази година зад кампанията „АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ ФРИЗЬОР“ застават Николета Лозанова и Мария Бакалова, които представят основното вдъхновение, заедно с останалите лица: Лиляна Ангелова, Ирина Шаркова, Георги Блажев, Благомир Мастагарков и Димитър Кузманов.
АЛЕКСАНДРА БОГДАНСКА ОФИЦИАЛНО ЛИЦЕ НА КАМПАНИЯ “АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ МАНИКЮРИСТ”
Александра Богданска подкрепя като официално лице кампания „АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ МАНИКЮРИСТ“ защото тя има специално отношение към своята красота и държи на перфектен маникюр.
„АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ ФРИЗЬОР“ е кампания в подкрепа на бизнеса на салоните за красота, чийто официален партньор през 2024 е световният бранд лидер в производството на професионални електроуреди BabylissPRO.
За първи път кампаниите „АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ ФРИЗЬОР“ и „АЗ НЕ МОГА БЕЗ МОЯ МАНИКЮРИСТ“ също така ще имат и своя благотворителен принос към фондация „Нощ на ангелите“.
КРАЛСКОТО ЖАКО - МИТИЧНОСТ И СИМВОЛИКА
Вдъхновението на кампанията през тази година идва от МИТОЛОГИЯТА.
Митовете са ключът към духовния ни потенциал, за да погледнем навътре в себе си, да открием тайнството в нашия свят, да усетим божественото присъствие.
Кралското Жако е символ на компания Selena ES, a митът за него, написан от Деб Уайт, разказва, че папагалът първоначално е носил името Одид и е бил бял на цвят.
Според легендата Бог организирал състезание, за да избере птицата с най-красиви пера. Всички птици започнали да се подготвят само Одид, не правил никакви приготовления. Това накарало другите птици да се страхуват, че ще загубят и решили да развалят красота на Одид. Първо изсипали пепел върху него, а после боядисали перата на опашката му в червено, като Ада. Но това не променило красотата му. Одид не им отвърнал и продължил да лети към Бог. В деня на състезанието Бог казал, че Одид е най-красивата птица, защото истинската красота е вътре в нас!
Днес африканският сив папагал се смята за свещен и неговите пера са символ и емблема на кралска особа. Когато кралете и кралиците са короновани и членовете на свещеничеството са ръкополагани - трябвало да има поне едно червено перо, за да им се напомни, че истинската красота идва отвътре. Духът на тази традиция се пренася и в Европа, а множество картини на знатни френски художници рисуват кралски особи със свещената птица – Кралско Жако.
Всички участниците в кампанията не просто имат отношение към косата си или маникюра си! Тяхната истинска красота идва отвътре!
Instagram:
@selena_cosmetics
@pro_hair_shop_
Facebook:
@Selena ES Professional Cosmetics
@Pro Hair Shop
#азнемогабезмояфризьор
#азнемогабезмояманикюрист
www.selenaprofessional.com
www.prohairshop.bg
Списанието
Популярно
- от 30 октомври 2024