- Entertainment
- от 09 юни 2022
Лятото идва с безгрижни моменти от SOMERSBY
Слънцето навън е повод да мечтаем за дълги летни дни, залези край морето, разходки в парка и приключения на открито. Лятото вече е тук с новите впечатляващи вкусове на Somersby – водещата марка сайдер в България. Вкусните плодови комбинации ни даряват с лятна наслада за безгрижни Somersby мигове в компанията на любимите ни хора. Защото щастието си заслужава да бъде споделено.
А нима има нещо по-хубаво за споделяне с любимите ни хора от коктейл с много лед в горещ летен ден? Не и ако е с новия вкус на Somersby - „Маракуя и портокал“. Екзотичната комбинация продължава линията на сезонните иновации зад марката, които всяка година изненадват любителите на сайдер у нас. Новото плодово предложение е идеално за моментите на открито, като допълнение към алкохолен коктейл или освежаваща напитка в края на деня. Експлозията от вкусове ще ви пренесе под палмите на тропически остров и ще превърне всеки обикновен ден в празник и повод за безгрижие. Somersby „Маракуя и портокал“ е интензивен и освежаващ сайдер. В неговия екзотичен характер ще доловите вкуса на свежи плодове, който се разгръща при всяка отпита глътка. Насладете се на тази плодова свежест, като я сервирате добре изстудена или в комбинация с лед, прясна мента, подправки или като коктейл с алкохол.
Рекламната кампания на „Маракуя и портокал“ стартира през средата на юни с цел да обхване най-топлите месеци. Кампанията ще включва 32“ и 17“ тв клип в каналите на bTV,както и в дигиталното пространство. За трета поредна година Somersby ще е специален гост на Капана Фест в Пловдив от 23.06. до 26.06. По време на събитието, посетителите ще могат ексклузивно да опитат коктейли със Somersby „Маракуя и портокал“ и да се забавляват с програмата на фестивала.
Любителите на свежите вкусове ще могат да се насладят и на новото безалкохолно предложение – Somersby 0.0% Горски плодове, който бе лансиран през март т.г. За пръв път, марката представя безалколен вариант на Somersby на българския пазар. Той е подходящ за консумация навсякъде и по всяко време, поради своето безалкохолно съдържание и освежаващ вкус. Посланието на комуникационната кампания е „Безгрижните моменти са още по-дълги“, когато са истински и споделени с приятелите и с любимите ни хора. Somersby Горски плодове също ще присъства на Капана Фест като част от портфолиото на марката и ще ни зарежда с добро настроение благодарение на своя свеж и сладък вкус без алкохол.
Наздраве за безгрижните моменти това лято!
Защото всеки ден може да бъде повод за празнуване, стига да е споделен със Somersby!
Списанието

Популярно

- от 07 август 2023
Симфония на природата и науката

- от 21 юли 2023