- Entertainment
- от 12 юни 2024
PR агенцията Firebird и основателят Мария Боровенска изграждат ново наследство в Северна Америка
Запознайте се с новия инструмент за връзки с обществеността
Агенция: Firebird PR Agency @firebirdpragency | https://www.firebirdpragency.com/
Фотограф: Daria Koso @daria.koso.photo
Грим: Kseniya Bernkhardt @kseniya_bern
Когато си представим жар-птица, първата идея, която ни хрумва, е класическият балет, композиран от Игор Стравински, дал началото на известни таланти и шедьоври. С калибъра на вечно издигащия се феникс, тази великолепна магическа пламтяща огнена птица разказва безкрайна история по своята също толкова известна траектория на полет. Независимо от това, нито едно от тези наследства не би било възможно без един още по-мощен инструмент, като PR агенция Firebird, установена в Северна Америка.
Основана от Мария Боровенска като агенция за връзки с обществеността, нейната визия и работа е да свърже точките в световен мащаб, които правят възможни творчески инициативи в различните индустрии. За почти две десетилетия Боровенска се превърна в позната и утвърдена фигура като PR представител и агенция в някои от най-големите модни шоута и награждавания, гала и представяне на клиенти, чието желание за балансирано частно и столично представителство е създадено във внимателно персонализирани пакети. Родом от Украйна и сега базирана в Торонто, Канада, Боровенска открива нов пазар, пълен с възможности, различен от всяко място в света. Тя също така се развива на канадския пазар за връзки с обществеността, който не винаги предлага правилното PR представяне на клиентите.
Докато повечето агенции имат дългосрочни договори и пакети, Боровенска се противопоставя на това с лична PR специалност, чието очакване е уникално и необходимо за Канада. „За някого тази целева аудитория може да е огромна и по целия свят. За други клиенти аудиторията може да бъде само един човек. Толкова е интересно, защото понякога хората забравят за това“, казва Боровенска.
И наистина е така. Много от нас забравят монументалната работа, която е необходима, за да сбъднем мечтите си, както и менторите и разказвачите, от които се нуждаем по пътя. Също така, стойността, която идва от наличието на силен комуникационен екип. За да стартираме модна марка или най-накрая да бъдем номинирани и признати за цялостно постижение, първо трябва да разкажем нашата история. Тук Боровенска и нейният екип Firebird влизат в игра.
„Някои хора седят и чакат някое списание да ги покани за публикуване на корица или за награждаване, или за гала вечеря. Тези хора прекарват много време в чакане“, казва Боровенска.
„Вие растете всеки ден, когато инвестирате в PR... Вдъхновете се и се забавлявайте!“
И тя работи за това 24 часа в денонощието, защото обича работата си. Ако проследите нейното пътуване, Боровенска не само вдъхва живот на мечти чрез своите инициативи за връзки с обществеността, но и постоянно вдъхновява другите да разширяват хоризонтите си. Представлявайки особено много джетсетъри, тя самата не може да не бъде такава. От всички световноизвестни седмици на модата до създаването на луксозни фотосесии с утвърдените си екипи в екзотични пустини, Боровенская държи тайния ключ към това какво означава да бъдеш успешен днес на глобалния пазар.
„Много харесвам тази скорост!“ Боровенска се гордее. „Наистина е интересно. Когато осъществите някои проекти, хората искат да стигнат до следващата стъпка.“
И така, каква е следващата стъпка, както се вижда от нейната гледна точка за връзки с обществеността?
„Нашите клиенти могат да си купят уникално PR изживяване!“ тя казва.
Пътуването на клиента идва в различни форми: представяне на Седмицата на модата в Ню Йорк, Седмицата на плуването в Маями, Седмицата на модата в Милано и Седмицата на модата в Париж или техен дизайн, носен от холивудски звезди. За мъжете това могат да бъдат бизнес конференции, като например излизане на сцената като лектор в своята индустрия и в различни части на света. За певците това могат да бъдат концерти, а за моделите - ревюта или конкурси за красота. Да не изключваме, че този тип представяне идва и с шанса да бъдете снимани в много лъскави списания като Vogue, Glamour, Muscle & Fitness, Women's Fitness, Elle, Grazia и др. Красотата на PR агенция Firebird днес се крие не само в нейното дигитално глобално въздействие или персонална връзка на живо, но и в нейното ретро печатно присъствие на фотосесии и разказване на истории. Тя прави всичко възможно.
Лансирането на който и да е продукт, независимо дали става въпрос за себе си или за марка, изисква онази жива връзка, в която Боровенска е инвестирала изключително много време, за да разбере как да се реализира успешно. Има голяма разлика между реклама в Google и носенето на красива червена рокля на червен килим, казва тя. Има и много други примери.
„Не сме забравили за важността от присъствието на живо“, допълва Боровенска.
"Впечатлението на живо е наистина необходимо... Тези неща правят хората по-щастливи." Ако не друго, добавя тя, „вие създавате приятелства за много години“.
Ако някой може да си представи нейната агенция като ястреб, това олицетворява истинската й стойност: агенция, в която се създават връзки и приятелства. Не можем да не се стремим към нейното красиво и силно PR послание. А за работа в сферата на връзките с обществеността се изисква много смелост.
И така, няма как да не се запитаме откъде Боровенска черпи вдъхновение и сили всеки ден?
„Винаги обичам да отварям нови неща, които имат смисъл, някои дълбоки неща“, казва тя.
Тези неща наистина отразяват пробивна идея, вдъхновена от нейното собствено пътуване, като пакетите PR Travel. На нейния уебсайт списъкът с пътувания е безкраен. Ще отнеме цял живот, за да премине през всички обиколки, които тя внимателно е персонализирала. Но никога не е късно да започнете.
Представете си PR водач от нейната агенция, който ви чака пред портите на Долината на огъня Heli Yoga Escape в пустинята на Лас Вегас или отивате на частно снимане с холивудска звезда, на обиколка из Франция и след това да изкачите някои от величествените планини на Китай. Всичко това, докато ловите риба пираня в Перу, отсядате в House Retreat в Амазонка или изследвате чудесата на сафаритата в Кения и красотата на Lotos, Индия. Не бъркайте тези пакети с местната туристическа агенция. Зад тях има по-дълбока цел за връзки с обществеността, както се очаква от всичко, което създава Боровенска.
„Защо е този PR? За да повлияете на аудиторията си в социалните медии, винаги трябва да кажете нещо ново!“ казва Боровенска.
„Например учител по йога, показан в Перу. „Нов начин за фитнес!“ Тези уникални места ви помагат да се наслаждавате на живота. Нашето пътуване е новина!"
Известното PR културно съпоставяне, обяснява Боровенска, продължава и до днес. Европейците мечтаят да бъдат представени в Ню Йорк, докато американците или канадците искат да бъдат в Париж. Помага с тяхната публика в родната им страна. Винаги е било страхотно, когато правиш нещо в чужбина. Когато вярваме, че почти непостижимата мечта се сбъдва, казва тя, и то се случва.
Този културен обмен на идеи и инициативи е бил вълнуващ преди векове, а днес още повече, тъй като всеки от нас е станал свой собствен двигател на новините. PR агенцията Firebird със сигурност е начело на това ново движение, готова да осигури това 360° глобално представителство и, както се вижда от гледната точка на нейния основател, чрез красота и изящество, като истинска огнена птица на тази индустрия.
„Най-доброто винаги е мирът навсякъде по света“, казва Боровенска.
A New Instrument of Public Relations:
The Firebird PR Agency and Founder Mariia Borovenska
Build a New Legacy in North America
Agency: Firebird PR Agency @firebirdpragency | https://www.firebirdpragency.com/
Photograph: Daria Koso @daria.koso.photo
Make up: Kseniya Bernkhardt @kseniya_bern
When we envision a firebird, the first idea that comes to mind is the classical ballet composed by Igor Stravinsky, which launched famous talents and masterpieces. At the caliber of the ever-rising phoenix or eagle, this glorious magical flaming firebird tells an endless story on its equally famous flight path. Nevertheless, none of these legacies would be possible without an even more powerful instrument, such as a Firebird PR Agency established home in North America.
Founded by Mariia Borovenska, as a public relations agency, her vision and work has been to carefully connect the dots worldwide that make creative initiatives possible across industries. For almost two decades, Borovenska has become a familiar and established figure as a PR representative and agency across some of the largest fashion runways and award shows, galas, and representing clients whose desire for a balanced private and metropolitan representation is created in carefully customized packages. Originally from Ukraine, Europe, and now based in Toronto, Canada, Borovenska is discovering a new market full of opportunities unlike any place in the world. She is also tapping and developing into a Canadian public relations market that does not always offer the right PRrepresentation for many clienteles.
While most agencies have long-term contracts and packages, Borovenska is countering that with a personal PR type specialty whose expectation is unique and needed for Canada. "For someone, this target audience can be huge and all over the world. For other clients, an audience can be just one person. It's so interesting because sometimes people forget about this," says Borovenska.
Indeed, we do. Many of us forget the monumental work that it takes to make our dreams come true and the mentors and storytellers that we need along the way. Also, the value that comes with having a strong communication team. To launch a fashion brand or to finally be nominated and recognized for a lifetime accomplishment at an award show, first we must tell our story. That is where Borovenska and her Firebird team come into play.
"Some people sit and wait for a magazine to invite them to be published on a cover or to be awarded, or to a gala dinner. You spend a lot of time waiting," says Borovenska.
"You grow each day when you invest in PR... Inspire yourself and enjoy yourself!"
And she works towards that 24 hours a day, because well, she loves her job. If you follow her journey, Borovenska not only bring dreams to life through her public relations initiatives but constantly inspires others to widen their horizons. Representing many jetsetters especially, she can't help but be one herself. From all the world's famous fashion weeks to producing luxurious photoshoots with her established teams in exotic deserts, Borovenskaya holds the secret key to what it means to be successful today in largely globalized markets.
"I like this speed so much!" Borovenska prides herself. "It's really interesting. When you make some projects happen, people want to reach the next step."
So, what is the next step as seen from her public relations perspective?
"Our clients can buy a unique PR experience!" she says.
A client's journey comes in a variety of shapes: being featured at New York Fashion Week, Miami Swim Week, Milan Fashion Week, and Paris Fashion Week, or having their design worn by Hollywood stars. For men, it can be business conferences, such as taking the stage as a speaker in his industry and in different parts of the world. For singers, it can be concerts, and for models, runway shows or beauty pageants. Not to exclude that this type of representation also comes with the chance to be photographed in many glossy magazines such as Vogue, Glamour, Muscle & Fitness, Women's Fitness, Elle, Grazia, and more. The beauty of the Firebird PR Agency today lies not only its digital global impact or personable live connection but also in its vintage print presence of photoshoots and storytelling. She makes it all possible.
Launching any product, whether it is yourself or a brand, requires that live connection which Borovenska has invested an enormous amount of time in understanding how to successfully realize. There is a major difference between a Google advertisement and wearing a beautiful red dress on a red carpet, she says. Plenty of other examples abound as well.
"We have not forgotten about the importance of having a live presence," adds Borovenska.
"A live impression is really necessary...It's these things that make people happier." If anything, she adds, "you create friendships for many years."
If one could envision her agency from a hawk's perspective, this embodies her true value: an agency where connections and friendships are made. We can't help but aspire towards herbeautiful and strong PR message. And it takes a lot of courage to work in public relations.
So, we can't help but wonder, where does Borovenska get her inspiration and strength from every day?
"I always like to open new things, that make sense, some deep things," she says.
Those things indeed reflect a breakthrough idea inspired by her own journey, such as the PR Travel packages. On her website, the list of journeys is endless. It would take a lifetime to go through all the tours which she has carefully customized. But it's never too late to start.
Imagine a public relations guide from her agency waiting for you at the gates of the Valley of Fire Heli Yoga Escape in the desert of Las Vegas, or going on a private shooting experience with a Hollywood Star, at a Champagne Tour Across France, and then to hike some of China's majestic mountains. All while also fishing for Piranha in Peru, staying at a House Retreat in the Amazon, or exploring the wonders of Kenya's safaris, and the beauty of Lotos, India. Not to confuse these packages with your local travel agency. There is a deeper public relations purpose behind them, as expected from anything Borovenska creates.
"Why is this PR? Because to impact your social media audience, you should always tell something new!" says Borovenska.
"For example, a yoga teacher shown in Peru. 'A new way of fitness!' These unique places help you as you enjoy life. Our journey is news!"
The famous PR cultural juxtaposition, Borovenska explains, continues to this day. Europeans dream of being featured in New York, while Americans or Canadians attain to be in Paris. It helps with their audience in their native country. It's always been great when you do something abroad. It is that when we believe that the almost unattainable dream comes true, she says, and it does.
This cultural exchange of ideas and initiatives was exciting centuries ago, and today even more as we have each become our own news engine. The Firebird PR Agency is certainly at the helm of this new movement, prepared to provide that 360°global representation, and, as seen from its founder's perspective, through beauty and grace, as a true firebird of this industry.
"The best is always peace everywhere in the world," says Borovenska.
Списанието
Популярно
- от 11 септември 2024