I DON’T SPEAK HATER. DO YOU?

На днешния ден фондацията Kering призовава поколението Z да се изправи срещу кибертормоза с лансирането на глобалната онлайн кампания #IdontSpeakHater 

През 2018-а се навършват 10 години, откакто фондацията на световния конгломерат Kering, включващ марки като Gucci, Saint Laurent и Balenciaga се бори против насилието срещу жени. Кампанията White Ribbon For Women 2018 е насочена към актуалната тема за кибертормоза. 

В световен мащаб е 27 пъти по-вероятно жените да бъдат тормозени онлайн от мъжете. Нападките към женски профили в социалните мрежи са глобална епидемия и застрашават и заглушават гласовете на жените и момичетата в дигиталното пространство.

Кампанията, която е в ход от 16 до 30 ноември е насочена най-вече към поколението Z – тоест родените след 1995 г., които прекарват голяма част от живота си онлайн. Те са и най-засегнатите от кибертормоза – около половината от младите хора са били обект на груби нападки онлайн.

Чрез #IDontSpeakHater и IDontSpeakHater.org, фондацията Kering ги призовава да не мълчат, когато видят обидни коментари за някой друг, а да подкрепят нападнатия човек като трансформират хейта в нещо позитивно. Превеждайки обидите на положителен език със закачка и чувство за хумор, всички ние ще се превърнем от мълчаливи наблюдатели в сила, която прекъсва веригата на омразата.

I DON’T SPEAK HATER. DO YOU?
1 от 1

Имаш мнение по темата? Слушаме те!

....................................