Кампания #Icouldhavebeen

Големи имена като Стела Маккартни, Алесандро Микеле, Кристофър Кейн и Салма Хайек взимат участие. 

Днес стартира новата кампания #ICouldHavebeen, която призовава мъжете да си представят какъв е щял да бъде животът им, ако се бяха родили жени, като по този начин се хвърля поглед върху насилието върху момичета и жени. 

На 25 ноември се чества Международният дан за елиминиране на насилието срещу жени. През сайта ICouldHaveBeen.org, фондация Kering ще призове тези, които не са били родени жени, да си представят, кои са щели да бъдат, като напишат името, което родителите им са били избрали за тях, ако са били момиче - или да вземат името на сестра, майка приятелка или друго женско име по техен избор. 

Сходно на това, момичетата ще бъдат помолени да обединят сили в знак на сестринство и солидарност към оцелели, като всяка една от тях приеме името HER като собствено и предизвиквайки мъжете в своето обкръжение да участват в кампанията. Освен това, потребителите ще си дадат сметка за насилието на което е можело да бъдат жертва като момичета и са помолени да споделят това в инстаграм, фейсбук и туитър.

Тази година официални посланици са известните дизайнери Алесандро Микеле, Кристофър Кейн, Джоузеф Алтузара и Денис Чан - който ще участва в теста с имената. Стела Маккартни и Салма Хайек Пино, които са членове на борда на директорите на фондацията, също ще участват в кампанията, като призовават всички момичета и жени да се включат и да станат "HER".

Стела Маккартни казва: "Ние, като жени, сме един отбор, трябва да се подкрепяме и и да сме една до друга. Мъжете показват своята подкрепа и сега и всички трябва да обединим сили. Сигурна съм, че младото поколение жени и мъже ще използва гласа си и ще спре насилието".

За повече информация: www.icouldhavebeen.org

Кампания #Icouldhavebeen
1020 (12)
1 от 2

Имаш мнение по темата? Слушаме те!