Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности

31 January 2019 17:53
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможностиДебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможностиДебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможностиДебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможностиДебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
Дебитните карти на Fibank за тийнейджъри Debit MasterCard PayPass Teen (за деца от 14 до 18 години) вече предлагат нови функционалности.
Fibank продължава да се грижи за финансовата култура на младите, като разширява обхвата на картите Debit Mastercard PayPass Teen, с които ще са възможни разплащания онлайн в рамките на предварително одобрени лимити. Целта е да се надгради ранното финансово образование на тийнейджърите.
Друга новост е, че вече ще се извършват преводи между разплащателната сметка и нов продукт – „Спестовна сметка за тийнейджъри” (между 14 и 18 г.).
С параметрите на новия продукт тийнейджърите ще могат да извършват вътрешнобанкови преводи от разплащателната сметка с издадена дебитна карта към „Спестовна сметка за тийнейджъри“ и обратно, без да се губи натрупаната лихва по спестовната сметка.
С въвеждането на продукта Fibank цели да повиши финансовата информираност на младите хора относно оптималното разпределяне на бюджета и заделянето на средства за закупуването на любими продукти.
Освен това вече ще има ново, по-високо ниво на лимити за разплащане с опция за плащане в интернет, което родителите могат да избират.
Децата ще могат и да дигитализират картите след съгласие на родител/настойник чрез заявяване на достъп с ограничени активни права в мобилното приложение „Моята Fibank”.
Банката продължава да повишава функционалностите на картите за тийнейджъри, съобразявайки ги с данните от специално проведено за целта проучване. Повече от половината участници в него (60%) разрешават на децата си да пазаруват онлайн. 79% от участвалите в проучването заявяват, че биха издали дебитна карта на името на детето си с възможност за пазаруване в интернет и с възможност за контролиране на покупките и разходите.
Изчислено е, че тийнейджърите харчат средно на месец по 50 лева за покупки онлайн. Любопитно е да се отбележи, че най-честите онлайн покупки за деца между 14 и 18 г. са дрехи (35%), книги (24%) и игри (22%), а потребителите пазаруват в еднаква степен от български и чуждестранни сайтове.
Списанието
Брой 114
Facebook

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ